pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, February 13, 2010

bantal merah dan kamu

saat ini sedang asek bersin...tension~
kenapela bersin ni tanak hilang...
dahla tengah2 malam bute lak tuh...
nak saket ati pon takley....kufur nikmat namenye tuh~

sebenarnye sekarang aku realize, aku sedang berhadapan dengan sebuah memory yang sudah lame aku cube suppress dalam minda...kenangan yang terlalu manis, terlalu pahit sume berada dalam subconscious aku...

tapi dek beberape insiden, sume kenangan tuh muncul balik..
aku belum pulih...
mungkin takkan pulih...
trying to forget a beautiful memory is damn hard, but trying to suppress that resurfaced memory again is even harder....

hidup aku dalam dilemma....
jiwa yang aku cube kuatkan kerane satu kehilangan besar jadi goyah semule...
hati yang cube aku beri semangat mula hilang konkritnye...
mana kasihku...?

aku mahu mencari bantal merah itu...merate2 kedai aku mencari tapi baru tadi aku tersedar, my favourite red pillow belongs to my favourite person....so i won't find it anywhere else then...there's no replacing both, the pillow and the person...
nevermind...i will find comfort in something else then...

dan hari ini hidup aku jadi bercelaru dengan segale kenangan.......
....................nama itu..?
....................wajah itu?
....................ketawe tu yang tetibe kedengaran di telinge saat aku sedang mendengar lecture?
....................taman wahyu?
....................esso sebelah taman wahyu?
....................selayang?


...........sigh............

No comments:

HIT2 me...