pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Wednesday, April 13, 2011

bende baru untuk di cube

korang suke makan nasik bariani?
salu pegi JM Bariani house kan? ke cam dah bosan?
kalo dah bosan, boleh lah try bariani house yang lain...ahaks...
aku nak suggest MATTOP BARIANI lah plak..lokasinye kat Bandar Baru Bangi belakang PKNS
aku tak makan laa, tapi bak kate si pemaging (aka omnivor) yang merupakan peminat nasik bariani, die kate sedap gile ah..berbaloi2 dengan harge die..die makan nasik bariani ayam harge die rm7 sepinggan...layan jela beb..ahaks..yang penting puas hati..heheheh..sape nak rase boleh laa pegi sane rase sendirik ye~

hamek ko...horrror tak?

smile detection!!
korang suke menari?
ke suke lompat2?
hahahaha...aku suke dua2..
selalunye aku lompat ikot irama dekat you-tube la kan..kasik berpeluh sket...
nak joging malas gile dol...nak-nak bile balek2 umah je macam dah nak tercabut kepale lutut...
pastuh tetibe cambest gak kalo lompat2 gaya lain kan..ahaks..
so aku pon beli ah satu bende bername dance pad...
korang taw, bagai si gile aku carik bende alah neh kat serata kedai mainan kat malaysia neh (ok not reli) rupe-rupenye bende neh ade terjual kat baangi neh je haa...siap boleh deliver free lagi..bongoks betol..sia-sia je aku pegi subang jaya bagai...ahaks..
harge die pon ok lah...rm60..
so sesape yang nak bende alah neh boleh laa pegi ke web site ini...--> http://www.dance-mat.com.my/


1 comment:

Putri Nur Amira Elisya said...

hahaha...ini x adil..sy pom mahu kurus...sila2..kongsi2 itu dance pad...

HIT2 me...