pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Monday, August 9, 2010

wedding theme...

balek ritu mama cakap babah da beli cadar ntk bilik pengantin....
aku tataw lak kalo die da prepare ntk menda2 ntk adek2 aku nak kawen ke kan..
tapi malangnye aku rase adek2 aku da tua bangka baru nak kawen kot..
almaklumlah, mereka itu lelaki...
unless yang nga skolah form 2 skrg cam melampau plak kan?
by d time die nak kawen, cadar tuh da beranai2...huhu...apetah lagi kalo nak tggu si kiah tuh...
die masuk darjah satu aku da umo 30 lebey...gilo..
hahahahahaha
oleh itu aku assume, cadar tuh ntk aku la...
merase la aku jadik pengantin lagi skali...
tataw ah mase tuh kot pengantin laki die berubah kan..tuh kuasa Allah la..
kekekekekeke...
oleh kerane aku takley nak choose date sebab memang ikot time mane sempat sebelum kne masuk posting,
tapi skrg aku da bole mule nak berangan kaler ape aku nak mase wedding tuh...
nak pelamin ke tak..(mungkin nak tapi org laen ah duduk amek gambar...gua malu beb~)
nak ade bridesmaid ke tak...
nak makan beradap ke tak..
sape nak jemput...(confirm sume manusia di institusi2 yang penah aku duduk selain keluarge)
nak bwat ape ek for doorgift??
sape nak jadik fotografer..
nak posing cane dan dimane (oh3..nak g kellies castle ntk itu boleh tak???)
perlu ke aku mempunyai manusia laen mase tuh? kang nampak satu macam org len pelik plak mule ah kua cite2 hot...weyh, neh kawen tak sempat ke ape neh...kekekekeke..(gile ah minah kontroversi aku neh!)
bilik uh nak hias cane ek?
omg!! aku nak pakai baju cane neh???
jambangan bunge kaler ape and besar mane ye?
oh3...HANTARAN!!!!!!!!!! aku nak atur la nak ape mulai saat ini so aku bole mintak (tapi takmo balas da pasal aku da bagi dlu)...aku nak 11 adiah...hehehehehe (duet antaran da abeh pon~sekian)
ngeee...

  1. blackberry atau seumpama dengannye...huhu
  2. gelang tangan yang cantik gile (takyah emas pon tape)
  3. baju kurung
  4. handbeg (meskipon aku tak reti nak gune bendealah neh)
  5. kasut clark (mati ko!! baek kumpul duet skrg...hahahahaha)
  6. telekung
  7. kek secret recipe ntk kiah
  8. stetescope baru or otoscope (mantap ini)
  9. baju dan alatan baby...heeee comelnye hantaran ini!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. coklat2 yang best~
  11. buah2an (standard ah tuh)
disebabkan time tuh baru je grad takley ar nak mintak yang bombastik cam kunci umah mahupon kereta..tapi tape, akan ku tuntut sbagai hadiah anniversary...oh well,s u can see, i am a simple girlfriend with low maintenance rate but a very2 expensive wife...hehehehehe,,,mesti dowh, aku da merelakan diri ini dicekup ntk selame2nye, so mesti ade ganti rugi sedikit sebnyk...hak9..(tapi bile pk2 balek, senanye tadela pelik sangat mahupon melampau kan bende2 yang aku mintak neh?..huk~) awk tapela, da bosan bole kawen laen...hohoho...

hee best2...~
tape, nanti aku jemput~

5 comments:

faRhaNA sHaFIe said...

bleh je nk letak kunci umah ngn kunci keta..ko duplicate je kunci keta satria ngn umah skang nih..bukan org tau pun...ko duplicate la gune kunci emas ke ape ke...ahaha,,best tak idea nih..

beyl said...

AAAAAAAAAAAAAAAAAA....KAK PAA NEH!!!!!!! SUKE MENGHANCURKAN HRAPAN ORG TAW TAK!! SAYE TAKMO KETA SATRIA BURUK TUH DA MACAM ORG TUA PUNYE KETA OK...BERBUNYIK2..TANAK2!!!!!!!!! takmo umah neh gak..penat menapak

hubby... said...

hahaha...menarik idea ko paa...letak kunci SOLEX mesti org percaya kunci umah banglo....hahahhaa

beyl said...

BENCI!!!!!!!!! sy akan lupekan bday awak...(memang tak igt pon..huh)

Putri Nur Amira Elisya said...

hoho..akak telah bt mira xsbr2 nk kawin..hahhahaha

HIT2 me...