pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Monday, August 16, 2010

patah hati: saujana

have always been a fan of this nasheed grup: saujana...
tetibe teringat satu hari yang indah mase kat wad surgeri hospital putajaya tatkale pertame kali aku dapat bersua muka dengan salah satu anggota grup neh yang juge merupekan sorang doctor kat situ...dr faizul hizal...hwaaa...rase nak pengsan sebab hepi sangat...tp sygnye sebab die bz sgt, so die da tak bape join saujana kot...tape2...aku pon tak dapat nak mengenali die sebagai seorang doktor dengan lebih lame...adela cakap2 sikit mase ward round, mase tuh aku ngan sorg lagi doktor nga komen2 sal jam tangan ktorg yg same...and jam doctor neh gile punye mantap punye cantik ah...so puji la brang sepatah dua n den aku meninggalkan surgeri pas seminggu taw kewujudan die disitu..kecewa..tape2..org kate, org2 yg di profession same neh, takley nak lari mane gak..nnt jumpe lg...seb bek die da kawen..ngan anak lecturer aku yang paling scary didunie plak uh...harharharhar...~
anyways, kite suke biar ikhlas....dorg neh aku suke sejak dorg memule ditubuhkan...iaitulah since aku skola rendah kot...gile babeng punye ske...sume album dorg aku ade...malangnye, sume da rosak..yerla, mase tuh mampu beli kaset je...skrg kaset tuh nak cucuk mane2 pon takley dah...ape barangla kaset zaman skrg beb...hehehe...mase tuh suke sebab lagu2 dorg yg best n sbb dorg neh hensem ah kan...tapi last2 neh aku suke dorg disebabkan dorg neh boleh kate golongan manusia yang berpendidikan tinggi disamping menjadik pendakwah...bukan org2 biasa yang hanye tahu nyanyi2 ape yg org laen ciptakan ntk die...inshaALLAH kekal la macam tuh hendaknye ye...
neh lagu baru dorang:

PATAH HATI

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
RUPA HILANG SERI
MANAKAH MANISNYA

KAU TIDAK SEPERTI DULU
YANG KU KENALI DULU
MADAH TAK BERLAGU
MANAKAH GIRANGNYA

PATAH HATI
JANGAN TERDAMPAR SEPI
JANGAN TERSUNGKUR MATI
PATAH HATI
JANGAN LEBURKAN MIMPI
JANGAN MEMAKAN DIRI

BUKANKAH TUHAN CIPTAKAN MALAM
UNTUK BERADU MENANTI SIANG
BUKANKAH TUHAN TITISKAN HUJAN
MENANTI LIMPAH KEMARAU PANJANG



p/s: nak dengar bole g utube hehhehehe

No comments:

HIT2 me...