pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Wednesday, August 4, 2010

terbukti sudah...lagi~

asal exam je aku adelah orang yang paling malang kat dunia neh...
kenape?
biar aku je yang taw kenape...
sdeynye!!!!!!!!!!!!!!!!!!
padahal exam tak sepatutnye terlalu susah dan menakutkan macam mase 3rd year dulu cez bole carik patient sndrik and prepare case tuh sebaik2nye...boleh nak justify menatang ape aku nak goreng kat examiner tuh...
masalahnye, examiner tuh adelah bende yang paling menakotkn didunia...sume examiner laen kat department tuh sume cam tak bape scary tapi sume tuh orang laen yang dapat and aku kene gak dapat yang scary neh, yang sume org laen takmo...dari dlu sampai skrg camtu..benci tol ah...salunye aku beranggapan positif...mungkin ade kelebihan aku so aku kne dapat orang yang payah sikit neh...hehehe...tapi aku rase anggapan aku tuh cam taik je takley pakai..cis3..
dahla sume orang boleh abeh awal...
and aku kne abeh terlebey lambat punye..sipot tol..
camne eh nak ubah aku punye luck bile sampai tang exam???
perlukah aku mandi bunge???

No comments:

HIT2 me...