pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Thursday, December 16, 2010

mandrhfbgreyhbvdkjsnasdbehjfbwehedawsn!!!

marah dan bosan dengan 2 bende ini pada hari ini:

1. setelah sekian lama tak bukak paper selain dari kosmo, make arini adelah hari bersejarah bagiku sebab bukak another paper berheading biru...paper tuh ade la dalam 10 muke surat tuh and each helaian aku rase nak muntah je...bukan sebab bende tuh busuk or ade gambar scary-mary tapi each headline die sume dok mengutuk orang tak hengat...menyampah betol la...dahla mengutuk kat dalam TV..neh dalam paper nak tambah lagi...memang siryes aku tak tipu neh...buuuwwwweeekkkk~~~aku tak kate la paper lain tade bende2 tuh. tapi dah paper yang neh yang aku bukak, so naseb ko la...hahahahaha...last2, aku campak terus paper tuh ketepi...seb bek selame neh tak penah beli paper macam tuh, at least tak membazir duit aku beli bende yang taunye mengutuk orang n tataw pun kesahihannye...(lucky aku bukan artis...har9)

2. crazy motorcyclist yang tak penah belajar care2 nak tengok dan menggunekan lampu isyarat..bengong betolla...tak sedar diri ke yang kalo sebarang kemalangan berlaku, pemandu motosikal akan terime akibat paling dasat berbanding orang lain? most of them die on the spot kot...untuk orang2 neh, aku nasihatkan la, sile la jadik selfish sikit (ke sebab selfish jadik camnie?)...ko takmo pedulik pasal orang lain takpe ah bai, tapi sile pedulik pasal diri sendrik ye...huh~

sekian~

No comments:

HIT2 me...