pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Sunday, November 7, 2010

kucing oh kucing

sakit hati kemain ngan kucing neh...banyak betol songeh nye rase cam nak tampar2 je lelaju...aku da bagi makan ikan tuh, makan jela...yang kecoh ikan tuh bukan ikan kembung ape kes weyh??? aku ikan pon tak kenal selain dari ikan sardin dalam tin, yang ko serabut sangat apehal? sape plak aja ko name2 ikan dan care2 membezakannye sedangkan ko dari kecik makan biskut je? haihh panas betol la!!

pastuh plak kalo aku tak masak ikan tuh, jangan kan nak makan, pandang pon tak mahu...weyh incik kucing, aku pon tak masak ntk diri aku sendrik tetiap ari taw tak?? dah tu plak, sape plak aja ko ikan masak bole rase lain dari yang tak masak? ko lapar en, dah tuh mentedarah jela...nehla die kalo manje sangat...pasneh sumbat biskut je senang..padan muke ko..sape soh tak reti bersukur? heee...bikin hangin satu badan ditengah malam betol la...ARGHHHHH!!!!!!!! len kali bagi ko kebulur seharian baru aku bagik ko makan, nak???

No comments:

HIT2 me...