pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Thursday, October 21, 2010

janji~

mungkin bagi kamu janji tinggal janji...
tapi kamu lupa banyak perkara...
dan kamu lupa juge, aku tak penah lupa pada janji aku...
walaupon belum lagi mampu aku tunaikan diketika ini...
sebab aku hanya manusia biasa yang ade kiffarah yang harus dibayar...
kiffarah yang bukan kecil
yang tak mungkin aku boleh lari daripadanya dalam masa yang terlalu singkat...
aku hanya manusia yang ingin kembali kepada fitrah 
aku hanya manusia yang mempercayai takdir Tuhan

aku tahu kamu salahkan aku...
dan untuk kesekian kalinya, aku memohon maaf dari kamu...
cukup sudah segala penjelasan yang aku berikan dahulu...
aku tak mampu lagi membela diri...
terpulang ntuk kamu mengertikannya..

yang pasti, aku masih belum melupakan janji aku sebab aku masih lagi bernyawa...
dan hati ini masih berdenyut dengan kamu...

izinkan aku terus hadir melihat tidurmu~

p/s: stop torturing myself everyday...damn it!

No comments:

HIT2 me...