pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Monday, May 24, 2010

serabut....

biase r..cuti konon2 nak study r kan...nak prepare for final year...memang final year itu sahaje telah mendatangkan pressure melampau tp nampaknye tak ckup melampau ntk aku membuke buku dan mengsustainkan konsentrasi kat muke2 surat buku uh....terase kordial sarsaparilla lebey konsentrated dari aku...hishhhh...cam nga berfikir2...ah..lantakkan ajela 5th year tuh tapi ayat itu namenye ayat memakan diri sendirik..cukup2 ar aku cuti neh telah berperangai sperti manusia yang lupe penat2 lelah mengurangkan 5 kg dari berat badanku...nak bgn joging pepagi konon...sudahla itu hanya impian yg takkan sampai kemane2 hatta pagar depan umah aku pon..bajet takot anjeng konon padahal anjeng tuh lg takot kat aku kot...takot? berbalik kepade topik asal aku....nak study ke tak..pk2 kalo study pon aku lupe pasal awal sangat study neh..kalo takmo study maknenye inilah keje aku, maen depan laptop sambil curik line tenet org laen dan merenung cicak disiling ataupon meringkuk depan kuceng yang kene ikat kat tayar pasal takmo die lari2 jao n kapel ngan kuceng lain lalu meninggalkan aku sendirian disini tanpa binatang peliharaan lagi...tolong r ko jangan pregnant wahai kuceng...huk..kalo nak study pon tade drive itu...drive keta boleh r tapi tuh pon tade semangat pasal aku tataw mane nak pegi selain tesco kat depan umah tuh yang bosan nak mapos, aku just bole nak carik ikan same sayur tp tataw ape nak masak pasal mak aku da masak....tettibe rase nak bwat kek ke tiramisu ke ape ke tapi tade duet lagi..tggu r sok kot2 dapat adiah tetibe ke..yg pasti sok aku bole call org FOC ntk seharian sebagai hadiah dari maxis...hmmm...tuh jela adiah yang pasti...pk2...eh, aku nak call sape neh????? haih....kalo tak study plak, make konfem akan terbunuhla aku bile da stat posting nnt ngan otak berkarat n tak ingat pape...even adek aku pon kenal sape yang nga nyanyi kat dalam tv tuh tp aku tataw sape kah die...hahaha..begitulah berkaratnye kepale otak aku skrg neh...takkan r pro exam da menari2 dekat ujung jalan sane baru kelam kabut nak study tp masalahnye tuhla tebiat aku yang plg aku suke pasal time tuhla aku rase bergune sikit diri ini....hehehe...bongoks tol r...sape la ajar aku jadik pemalas neh????

weyh hantu....tolong ar kejar aku sebelum prof R mengejar aku

oh..adek aku nak tgk chipmunk..dari tadi dok jerit2 kat aku..haih...make bersambungla aku tgk siling...arghhhh...chow~

No comments:

HIT2 me...