pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, May 15, 2010

hari belia...

pegi hari belia yang macam karnival yang sangat besarnye sampai tak larat nak jalan...dekat 3 jam gak r dalam tuh kan...macam2 ade...meh aku atur so korg boleh pk2 nak g ke tak sok neh..sok last...maap tade gambar jugak...kalo ade kamera tym tuh pon aku tataw ape nak amek gambar....so here goes:

  1. ade helikopter!!! satu ride rm150...pusing2 keliling putrajaya...aku tataw r plak kan bape lame..nak naek tp tade duet...huk...
  2. konsert jom heboh...i mean, time aku datang aku jes nampak stage die la kan...adela org nyanyi tp nampaknye aku neh buta sket ngan artis mesia yang bebaru neh...hurmm...
  3. ade ustad izzi haji ali....hehehehe...comel orgnye...dengar die cakap2 sikit tapi tak tunggu lame sebab ingatkan nak hujan so jalan laju2 je...jes nak taw ape ade dalam tuh
  4. aku tgk org bertomoi...pergh...skali tgk macam ade gak gaye memuje die punye court tuh..cam menyembah spirit ke ape...tp bile die berlawan tuh aku rase nak cabut lari plak...apesal la org dengan sukerela nye membenarkan badan die diterajang2? i mean, kalo bole kite sume nak menjauhi bende2 yang menyakitkan neh kan?
  5. jumpe erra fazira cez die bukak kedai kat situ...hehehe...cantik gak die uh...tp aku neh tak minat plak nak amek2 gmbr ngn die...sekadar pandang sambil lalu jela...
  6. amek gmbr ngan ular albino...memule die nak bg ular sawa yang bole makan kambing n BESARRR PUNYYEEE...tapi aku plak kan tak sanggup nak tgk ular tuh merayap kat badan aku neh..kang patah pinggang cane??? ngan albino pon jadikla kan...pas da amek gmbr ngan ular tuh n nak pulangkan kat tuan die, bole plak die lilit tangan aku takmo lepas...ergh...geli lagi scary...hehehe...
  7. pastuh ade plak sorang pakcik jab.pertahanan awam tuh stop aku...aku pelik...apehal panggil aku lak kan..die kate nak mintak tolong aku...die tarik aku g kat van JPA tuh...katenye nak aku pasangkan zip org...melopong aku...apehal saye nak pasang zip org plak cik???? die kate dah awk pompuan...pastu aku terpikir apesal plak aku yang pempuan kene pakaikan zip org?? kenape bukan org laki? punyela aku yakin yang org tuh laki...pastuh aku cam, hah...zip ape ni cik??? die kate, takk ade budak pempuan dalam neh..zip nye terbuke..tolong pakaikan...oohhh...oke...paham...hahahahaha bangang tak aku...aku pon masuk r dalam van tuh nampak budak tuh da terlangkup cam org pengsan...pastuh bile dikejut2 rupenye tak pengsan...die pusing, terus aku pasangkan zip die and tak sedar rupenye aku da kene kurung dalam van tuh...hahahaha...bile da kene kurung tuh aku cam pening plak..cane nak kuar neh?? yang budak tuh dok bising2 saket pale...aku lak jenuh soh die tido balek tp die pening jugak n buat aku pening jugak...last2 aku tarik die soh baring smule...ha...bagus...terus aku kua...pandai pon bukak pintu van tuh..kekeke..tanye pakcik tuh rupenye budak tuh kene kancing gigi..hurmm..siannn die..alhamdulillah aku g tuh dapat jugak aku tolong die sikit...so korg sume kalo rase nak saket jangan segan2....ade byk org nak tolong korg k
  8. selain dari bende diatas, adela banyak gile punye kedai2.....makan ke baju ke binatang freaky ke tudung ke cadar2 ke teddy bear ke mainan ke handphone pon byk...
hmmm...tuh jela kot..selamat hari belia kepade sume belia2 kat mesia neh....penat gile jalan...
aku nak tido...
huk..bye

No comments:

HIT2 me...