pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Wednesday, April 14, 2010

sile JANGAN usik name2 niii

oke name2 berikut sile datang ke depan...cikgu nak rotannn...hahahahhaa

kepade mereka yg membace atau tak membace sile jangan kaco name2 neh

aku da copp!!!

penat aku browse buku2 kat MPH selame setahun setengah yang lalu...so sile jangan buat usehe aku sie2 ye...

aku taruk kat sini pasal senang nak refer nantikan kot2 tetibe dapat alzheimer tak tentu hale plak...
so tade kene ngene ngan pape...jadik berenti mengspekulasi SEKARANGG!!!

name2 nye adelah seperti berikut

  1. awliya yumna
  2. daani wijdan
  3. uzma' wadiyah
  4. khaliq imtiyaz
  5. izza raqia
hah..korang toksah nak tergode ngan name2 neh

korang g carik kat tempat len ok....kalo korang nak curik name aku tape tapi name yg neh takyah r ekk...

hehehehe


3 comments:

faRhaNA sHaFIe said...

terbelit lidah nk menyebutnye..mantap! name dah ade..isi nye bile lagi

beyl said...

hehehe sabar2....

Amal Sharifiza said...

bagus, bile nk tgk u pakai meternity dress ni!! XD

HIT2 me...