pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, April 3, 2010

aduihhh...kelam kabutnye aku rase

gile poyo

yerla...
mane tak nye...year 4 da nak abes tapi aku macam tade rupe nak masuk year 5 je...
dalam pale otak neh aku rase macam da tak hingat ape2 da ni
weekend aku cube gak r bawak2kan diri bukak buku davidson yang tebal die adela dalam 4 inci (mgkin sedikit exaggerate)...pastuh bukak bape2 muke surat aku teringat case write up tak buat lagi...
tutup balek buku tuh and buat report...sangkut2 sikit pastuh give up...
pastuh nak bace balek buku 4 inci tuh aku teringat, hujung posting ni examnye masuk psychiatry balek...
bukak buku psychiatry plak...
da bukak buku psychiatry, jumpe sal ubat2 nak bukak buku pharmacology..campakla buku psychiatry ke tepi..
da bukak buku pharmaco, aku tengok jadual nampak posting2 laen yang menunggu aku khatamkan...paeds, ong, respi, ortho...dll....

maaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

mati aku caniii...

tapi aku ingatkan makin rajin, masalahnye terbuntu laa plak...
hadoi..mane nak mule niH??

okk...
kite kene bertenang dan tarik napas dendalam...heh

baek..
macam ni....

weekdays aku nak KENE study yang tgh posting (taik3...cam tak sempat je nehhh)
weekend satu hari bace psychiatry...satu hari lagi bace 1 chapter davidson...(kenape aku rase jadual aku neh macan suicidal je bunyiknye???)
huk

lagi macam tak membantu je..

ahhhh
pedulikkan!!!!!!!!!!!!
dari tak bace terus ok gak kalo aku cipte jadual instant aku ni kan?? hehehe

p/s: aku tengok budak kecik isap rokok as in sebaye adek aku yang 4 tahun tuh...dengan banggenye asap berkepol2 kuar kat mulut...heee kalo budak tu ade situ mmg aku tampar2 kan je...perangai ape ni????

No comments:

HIT2 me...