pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, June 18, 2011

batman in the house!!

pada hari itu...aku baru pas amek wuduk...
kua je dari toilet menghala ke ruang tamu, tetibe aku nampak kelibat bende terbang yang berwarne hitam meluru kearah aku...
siol..
terkejut beruk aku!
terus aku capai telekung and then korang jangan harap lah kan aku nak biar je bende hitam tuh bertebaran tak tentu hala..
tapi jgn harap plak aku nak cuba halau die lah kan..
aku terus cekup kepale aku ngan telekung and...
bertinggung kat situ sambil menjerit macam org meroyan..hahahahahhahahahahahha
siryes beb~
aku memang takot gile babeng ah...
bendealah tuh terbang2 atas kepala aku, aku risau gile kot die nak gi cakar aku ke gigit ke ape ke
kalo kene ngan tikus boleh dapat leptospirosis pastuh mati..
tapi kalo kene ngan batman jadik ape beb??? vampire?
kus..seram..
memang aku dok bayangkan die bukak sayap die ngan taring menyeringai je mase tuh, tuh pasal jerit tahap nak nangis2 neh..
aku ingat kalo aku jerit gitu, datangla superhero dari memane..
tapi aku punye superhero pon dok menggigil kat bilik lagi satu sambil protect die punye kain pelikat...
puas aku merayu kat die soh tolong aku, tapi yang aku dapat hanyelah soklan semula: saya nak buat ape??? awk larilaa datang sini...dey, gua dah nak tercabut kepala lutut, tade terbegerak sikit pon kot..hoh..memang sedeyh gile ah time tuh....penat bagi superhero makan, last2 kene protect diri sendirik..kekekekekeke..
pastuh dicelah2 kegawatan tuh, aku terdengar laaa macam bende kene kat kipas lalu terpelanting..
weyh, korang jgn igt aku hepilaa bile dengar bende tuh..lagi aku menjerit sakan tak hengat~
yerlaaa...kalo betulla batman tuh yang kene kipas tuh, tak melimpah ruah darah memercik kat akU???
aku dah bayangkan daging2 bertebaran and telekung aku dah basah dengan darah..memang aku jerit tutup mulut je pasal takot darah masuk mulut ngan daging2 die sekali ke ape...
and aku pejam mata sikit punya kuat pasal takot gile nak tengok ape yang dah terjadik kat bende yang dah langgar kipas tuh....memang meraung tak hengatla..
aku nyuruk je dalam telekung tuh wlupon aku tahu yang bunyik sayap batman tuh dah hilang..
yerla, aku dok imagine, kot kalo aku kuar dari telekung tuh tetibe si batman tuh terkam muke aku ke..lagi ngeri kalo aku kene tengok die nazak kan? aku tak penah tgk batman nazak tapi kalo die nazak macam ayam kene sembelih memang horror habeh weyh..mimpi sampai bebile gamaknye..pastuh plak, kalo die tak nazak aku takot yang aku nampak badan die tanpe kepale ke plak? takpon dah terbelah2 keluar otak..ke kepala die je dok depan muke aku..eeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
after beberape lame aku menjerit sesorg, barula si superhero datang...senang je die cakap: eh, dah tadela bende tuh...aku soh die tgk betul2 and memang die cakap tade pape yang mencurigakan, tade sebarang mayat, kepala, otak atau usus2 berkeliaran...so aku pikir, oh, mungkin si batman tuh dah blah la kot..mungkin bunyik yang macam kene kipas tuh jes sayap die and die survive..or mungkin tuh hanyelah khayalan aku...
so aku pon bukak ah telekung aku and bukak mata...tidak ku sangka, itulah tindakan dan decision yang paling aku menyesal pada malam itu...hahahaha
pasal bile aku bukak je mate, betul2 depan bijik mata aku adelah si batman yang dah terjelepuk kaku...bertuah punye superhero aku rabun ke ape agaknye sampai bende tuh pon tak nampak....tertipulah aku lagik
make haruslah aku sambung tekup muke semula dalam telekung and sambung menjerit sampailaa si superhero amek penyapu and sodok mayat batman tuh and campak luar rumah...huh

pastuh, aku terus semayang..
beberape ketike pastuh superhero itupon panggil aku keluar..
rupe2nye kat balkoni rumah aku ade lagi satu mayat batman...aku cam pelik,. apesal plak laa umah aku jadik tumpuan batman malam neh...
tapi yang pasti, batman tuh da penyek kene bedal ngan penyapu sampai patah2 penyapu tuh dikerjakan oleh si superhero...masalahnye, sampai sekarang aku tak tau adekah batman itu dah lame mati atau mati ditibai dek penyapu...ahaks...

sekianlaah riwayat batman forever~

p/s: ade gambar die tapi memandangkan komputer takmo memberi kerjasama maka next time jela aku upload..huhu

No comments:

HIT2 me...