pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Sunday, July 3, 2011

sekali lagi, lagi sekali?

sekarang sangat2 angau dengan cite neh~
jalan cite yang tak tipikal and menyentuh jiwa raga sampai aku teringat2..
pelakon yang best..

meskipon cite die tak brape nak logik lah kalo ikot akal manusia yang selalunye tak ikot novel2 melayu, tapi die bukanlah langsung tak logik sampai tahap tak waras tuh...bende2 macam tuh bole jadik tapi mungkin kes tuh 1 dalam 100000000000.. takkan kot ade org sanggup buat camtuh kat orang yang paling die sayang walaupon alasan die adelah untuk menjaga hati and taknak nyusahkan orang yang die sayang tuh kan? kalo betul2 sayang, buatkanlah orang yang kite sayang tuh lupakan kite dengan cara yang baik tanpa menyusahkan jiwa raga die...betul tak? senang sikit kalo tetibe kite mati ke, kite tak berhutang maaf dengan orang yang kite sayang tuh kan?
tapi aku rase, mungkin mase tuh die buat keputusan pon dalam keadaan serabut kot..
cumenye yang sayangnye die tak sedar keserabutan tuh pasal in d end, die tak mampu pon untuk sedar dari hakikat tuh..terkilan aku sampai tak menahan air mata..ahaks..

korang konfem blur kan?
so pegi laa tgk cite neh...
inshaALLAH tak rugi~
best sangat sebab jarang jumpe cite tempatan yang boleh buat korang ketawa and menangis dalam satu movie...salu cite camneh stok2 cite hindustan kan~
hajat aku tgk cite neh pon jes sebab aku sangat minatkan shaheizy ngan lisa....naseb baek sesangat berbaloi duit rm13 aku..hoho..
kalo ade rezeki, ku mau tgk lagi sekali..kalo kua kat astro first, konfem aku langgan pasal bukan duit aku yang bayar..hahahahahah




No comments:

HIT2 me...