pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Tuesday, June 14, 2011

kl gangster

disebabkan hidupku sudah tiada hala tujunye, maka, hari ni aku pon pergilaa usha movie...
kekadang tetibe hati aku terase bersalah...yerlaa, hari2 dlu kalo aku g usha movie konfem rase bersalah sebab tak study...hari ni bile idea study tu sendirk macam tak masuk akal, aku tetap rase bersalah bile nak pegi berfoya2..ahaks..tah mende tah..another reason nak tgk movie is nak mempergunakan kad student aku dengan sepuas2nye memandangkan kad tuh da tak valid pasneh...pasneh da kene bayar tiket adult, takley gune name student dah (padahal aku dah dengan banggenye mengannounce aku da letak jawatan as a student universiti musim ini sejak minggu lepas lagi...hahahahahhaha)

anyway, cite kl gangster neh agak menarik..jalan cite biasa jela, cume melibatkan sikit2 lawak tak hengat dari zizan and bercirikan kekeluargaan...kalo tak sebab tuh, die macam cite2 gangster yg lain lah, gaduh, gaduh dan gaduh lagik..huhu

cumenye, kalo laaa aku yg jadik cameraman cite tuh, aku rase aku akan cube dapatkan satu tripod yang stabil baik punye supaya takyah aku lari sesame dengan aktor2 tuh sambil hangkut camera berat nak mampus tuh untuk rakam aksi dorang (at least nehlaa yang aku bayangkan cameraman tuh buat bile rakam lakonan org)..pening kepala aku tgk gambar movie bergegar-gegar especially time dorang sume ngah bertumbuk2 dan berkejar2an..rase macam dorang menggunekan gegaran tuh untuk menutup ketidak-real-an cite tuh je..padahal kalo tak bergegar cantik je pon movie tuh kot aku rase...

anyway, aku suke ah ngan aaron, adi putra, zizan, adam corrie and mamat yg name ajib tuh...lawa seyh dorang berlakon...yang si SY tuh plak, bakpeelaa die kene speakang dialek ala2 cina weyh? dah macam org kedah try cakap cina plak..klako..laki aku pon pening kapla beb (yer, laki saye org kedah) plus, die berlakon tak real sngt pon bab tumbuk2 tuh...mulut saje lancang disitu (thanx kepade si penulis skrip..huhu)



No comments:

HIT2 me...