pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Monday, July 12, 2010

floria putrajaya 2010

pegi fiesta flora putrajaya tadi ngan baju kurung so jadikla cam model baju kurung...
kekekeke
aku da penah pegi pesta flora taun lepas
kalo dicompare2, aku suke yang taun lepas lagi...
more colorful and elegant as compared to this year...
taun neh punye more bertemakan kehutanan so agak tak menarik dimate aku...
bukan ape, sebab bende2 yang die gune pon cam daun2 and disusun2 jadik bende..
tak macam dlu, die pakai bunge2 yang indah2 itu...
but the landskaping boleh tahan gak ah cantik nye...wlupon tak byk variasi sangat...
woohh byk plak complaint kan...
soh bwat sndrik kang padan muke...hehehehe
but i am sure, kalo malam2 lagi indahla...nnt weekend kite g memalam ah...kekeke
yang tempat paling best bagi aku....hehehe

sexy siot minnie mouse neh...hishhh....

gatal eh...nak usik ape ntah...

sini rupe2nye fumakilla ku...kekekeke..tetibe transform jadik bunge2

percaye atau tidak.....bende2 hijau itu adelah padi...dan ye, die berade diatas pondok

in d end, gambar jambatan neh gak yg aku suke...hahahahaha

No comments:

HIT2 me...