pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, June 12, 2010

music n me?

tiramisu simple ku yang sangat best...tataw kenape nak tempek sini...
oh yeap...
saye telah belajar sesuatu yang menarik yg telah membuatkan saye sedar, setelah 16 tahun meninggalkan zaman skolah rendah, sebenarnye bace sheet music tuh tadelaa susah sangat pon...duhh~~
setelah mak saye berusehe bermati2an nak ajar aku main keyboard tpi aku tak berminat sampailaa keyboard tuh jahanam masuk air, baru aku tetibe teringin sangat nak belajar main keyboard...lalu ku buke laa u-tube and jumpe satu website yang mengajar cane nak main piano dari a to z...tapi aku baru tgk 5 lessons and setakat neh, aku da boleh bace sheet music yang selame neh hanyelah simbol2 yang tak bermakne untukku...i'm not expert yet, of cez, tp aku sangat hepi sebab da boleh bace sheet music and mainkan a bit lagu piano faveret aku, canon in D yang dah disimplifiedkan kepade canon in C...sooo sangat sesuailaa ntk org yang baru merangkak2 neh kan...

attached in facebook (click facebook sebelah ni) yang whoever feels like watching it is a video showing me main half the song of canon in C yang aku belajar thru net for finger placement and rythm die...so, maafkan saye kalo bunyiknye buruk sangat pasal banyak salah....baru semalam belajar main lagu neh...hehehehe...reason taruk sini sebab as safekeeping bile satu hari nnt dah terer main lagu ori die...ngee

kredit goes to my husband who bought this keyboard as my birthday present...one of 3 actually...ngee..thanx dear!

No comments:

HIT2 me...