pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Friday, June 4, 2010

kawan ke kite?


bile aku terkenangkan kau...aku rase saket hati gile punye...
huh...
kau kate kau kawan aku...
kau kate kau ade ntk aku...
kau kate kau nak tolong aku...
kau kate je...
tapi kau penipu...
kau heret aku jadik terseksa..
kau biar aku binasa...
kau pedulik ape pasal aku?
bile dah macam tuh, aku tak mule salahkan kau lagi...
mase tuh aku pikir, mungkin perasaan aku je...
tapi bile aku da jatuh terguling2..kau kat mane?
mase tuh baru aku sedar....
kau nih cakap je pandai...
last2 kau biar je aku kan?
kite dulu rapat....
tapi makin lame makin menjauh...
kau reka macam2 alasan...
kononnye aku lah bermasalah...
kononnye tak nak susahkan aku lagi...
memangla aku bermasalah....tapi ape kau buat??
tengok je dari tepi kan?
tak ingin pon kau tegur aku lagi...
aku tak sangka, kau hanye kawan mase kite senang..
tapi bile aku susah, orang lain yang datang muncul memimpin aku...
kau??
huh...penipu
kau kate kau sayang aku...
tapi macam ni ke sayang?
aku rase tak pernah aku tinggalkan kau terkontang kanting kalo ko ade masalah...
tapi kenape kau buat aku macam ni?
jadik aku buat keputusan....
aku sekarang da sedikit happy...
tanpa kau...yep, itu keputusan aku..
aku tak nak ade kaitan lagi dah ngan kau....
oh, bile aku da senang, barula kau nak ngaku aku kawan kan?
barula tetibe ko muncul ckp, nabilla, kite BFF...lalalala~
like duh~~
masa ni takde lagi dah masalah aku yang perlu kau tanggung kan?
tak payahla...
kalau adapun, buat ape aku nak anggap kau sebagai BFF ntk aku crite kat kau kan?
kau rasa masalah kau sentiasa lagi besar dari aku...
sudahlah...
aku tak perlukan kau lagi..
aku tak perlukan kawan macam kau lagi...
setiap kali aku kenangkan pahit2 hidup aku yang patut BFF kononnye macam kau ceriakan, aku rasa nak sepak diri sendiri je sebab membiarkan kau mengaku aku BFF kau...

kau penipu, BANTAL...
kau tipu aku!!
sekarang camne aku nak jawab pro exam?
sebab kaula BANTAL aku jadik gini...
huh


4 comments:

arenip said...

harus ke? hehe

beyl said...

sile lengkapkan soklan anda...penat je cigu rizuan atan mengajar...hahahah

nadiah fatin said...

haha.penat bace penuh emosi~

beyl said...

nadiah: hehehe misi berjaye nampaknye...ngee..

HIT2 me...