pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, March 27, 2010

bengong gak r aku nih!!!!!!!

bengong2...


ade ke penah korg jumpe pudding karamel kaler pink???


ni la die kalo tak reti bace label betol2...(padahal da bace label tuh sampai nak tembus da kot...tapi still ilusi mengalahkan segale2nye...hoh)


aku da semangat kot nak bwat..so prepare sume ape2 patot...


ntk pengetahuan korang, aku buat pudding neh tak pakai telur...so die ganti dengan agar2


so bile sume mende cam da redi, tinggal nak masuk agar2 je...bukak je paket pati agar2 tuh (ni peninggalan eda mase ktorg bwat trifle tuh ok..) tgk kaler MERAH!


aku cam nak pengsan kat situ...bau strawberry yang macam ubat sikit tapi wangi tuh buat aku rase pening gile punye...


adoi...


takkan nak buang sume mende yg da cam betol n tak patot jadik makanan ulat dan jin2 sekalian..kan??


so aku dengan rela hatinye masukkan jela sume bahan2 yang da ade...make bile putih kuning susu ngan karamel bercampur dengan kaler merah jadik ape???


PINKLAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!


hahahaha...


oleh itu, jadikla puding karamelku berwarne pink....
tataw r ade rase ke tak...mase ku tgk paket tuh, die kate kene taruk flavor...and mase aku rase tuh cam just rase susu r kan as in rase pudding yg normal tuh cume nye kaler pink...tadela plak rase strawberry...tapi setakat yang sampai aku tulis neh, tak beku lagi so tataw exactly rase die cane...
nnt aku tampal ar gambar bile die siap ntk tatapan mate korang samede nak ketawe atau nak cube...kekeke


sape nak buat kek kawen kaler pink ni salah satu cadangan baek punye...selamat telur2 ayam kat umah tuh...
hahahahhaha

No comments:

HIT2 me...