pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Saturday, October 17, 2009

wayang hidupku~


blog neh sebenarnye sebuah perkongsian hidup aku...aku neh insan biase je, byk buat salah dan silap..selalunye idup mengizinkan kt berbuat silap tp kadang2 idup tak mengizinkan kt buat silap..mcm contohnye,kalo kt terlanggar bahu org, kt dgn mudahnye bole mintak maaf dan dimaafkan, tp kalo kt silap potong kaki org, mmg saje carik pasal la kan (macam obvious sgt la plak)..so, kat blog neh bukanla nak cerita tentang kelemahan diri, tp cume nak belajar dari kekurangan la kan...aku penah buat satu salah neh yang mmg sampai sudah aku nyesal sbb disebabkan kebodohan aku, aku hilang satu mende yang paling aku hargai, cinta aku....tp disebabkan kesalahan aku, aku dapat satu lagi cinta yang sah untuk aku cintai (kirenye mmg bole dapat pahala ari2 kalo aku blaja redha dan menerima)iaitulah husband aku la kan...

it is hard to accept something that is unexpected, to learn and understand the meaning of it all is sometimes overwhelming...all we wanted is to be happy in life and having all this hardship and incapability of understanding what is fated for us is not making our life easier...all we can do is be patient and pray that one day God will open up our heart to believe that what He has created for us is always the best for us and hence, we'll make the best out of it...so don't worry~


No comments:

HIT2 me...