pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Thursday, December 24, 2009

selamatkan aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!


in law nak datang and nak soh goreng pisang...
mane aku reti..
mama tak penah aja pon sbb die salu gorengkan untuk aku..
i am jes a moderate cook....takpon bole ckp agak bebal r bab2 merase neh...
kenape dorg kene datang mase aku tade maid?
sesape tolong r culik aku tym neh gak...
sedeynyeeeeeeeeeee
nak mama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oleh kerane nak menghilangkan rase tak best neh make aku buat keje ini:


neh gambar tym kat cameron highlands...owh yang smart sket uh mase nga dinner kolej


cameroniaannn


my family time raye...




my little sister growing up!


date kat floria


dekat cameron ngn family!


p/s: patotnye time neh laa aku bersiap siaga tanye mama cane nak masak dengan cunted nye...tp..aku lapar sesgt and tade mood!!! burn weekend ku ini...huk9..

2 comments:

zara said...

hoiiii...goreng pisang pon tak tau ke??? amik je tepung beras, kunyit, garam secukup rasa, air dah.. aigooo.. hangpa nih

beyl said...

hurm22...da terlambat za..pisang goreng da abeh kene makan bru ku bace comment ini...hak9

HIT2 me...