pEnUnGgU pUaKa wAyAnG~

Sunday, November 6, 2011

raya haji 2011

hujan lebat gile macam ade banjir turun dari langit dari malam tadi sampaila skrg neh...
so, pagi raya adelah pagi yang sgt kelabu~wuuu...mungkin die dah cerah tadi tapi aku tak perasan, kan? yerla aku bangun kul 11am kot..hahahahahaha...
bangun pon sbb kebuluran dah yg aku tahankan sejak semalam...hahahaha...
so bangun tengahari, mandi-mandi, bukak peti ais pikir nak makan ape..
lalu konklusinye ialah: nasik putih semalam yang dihangatkan sekali dengan ayam goreng spicy sejak dari zaman bile aku pon tak tahu, dicampur dengan kicap manis habhal yg lazat berkrim dan sos cili kimball terbaik dari ladang dihidangkan bersama segelas air milo panas, menjadikan anda sihat dan kuat!
makan sambil layan adnan sempit kat tv...
sorang-sorang kat rumah neh sebab housemate lain sume kerja sampai ke malam...hukkk

sehingge post ini ditulis, itu jelah aktiviti hari raya aku...

No comments:

HIT2 me...